úterý 2. prosince 2014

Velký Wishlist - přání všeho druhu

Slíbila jsem sepsat co nejdřív svůj wishlist. Dalo mi to sice spoustu práce, byla jsem donucena u něj vypít nejmíň litr čaje, takže nevím jak dlouho to můj močový měchýř ještě vydrží, ale wishlist je konečně na světě!
Některá má přání jsou možná těžko splnitelná, u jiných se sama divím, že jsem ještě nebyla schopná je splnit, ale minimálně 90% z nich bych prostě zvládnout měla! Jsem si jistá, že u mnohých přání nebudu jediná, kdo takové má. Časem možná budu wishlist přepisovat, aby to nebyla taková nuda. Teda oddělávat přání nehodlám, ale připisovat další bych mohla. Ne všechno jsou asi úplně typické velké životní sny, ale pro mě to zkrátka sny jsou. :) Každopádně tady je seznam:

1) Napsat knihu a vydat ji
2) Vytvořit blog do kterého budu pravidelně tvořit články
3) Dopsat Haysilee ff
4) Dopsat Finnick ff
5) Udržet si vyznamenání 
6) Přečíst a vlastnit alespoň 5 knížek anglicky
7) Naučit se ve škole francouzsky(alespoň se o to pořádně snažit...)
8) Vypracovat si postavu
9) Přečíst Bibli za rok
10) Začít se starat o vlastní králíky!(a pak s tím nepřestat :D)
11) Zjistit na jakou teda vlastně chci vysokou 
12) Vyhrát nějakou soutěž na internetu! 
13) Začít dělat domácí úkoly
14) Naučit se učit
15) Chci velkého růžového plyšového jednorožce ✓ (není velký, ale je to Pegacorn, takže se to musí uznat)
16) A taky Barbie mořskou pannu Ariel 
17) Pořídit si cool termosku ✓ (vlastně je to flaška, ale i tak je dost cool, díky mami!)
18) Naučit se kreslit líp než pětileté dítě
19) Vymyslet téma SOČ
20) Naučit se pravidelně pít vodu 
21) Pořídit si ocas mořské panny
22) Vlastnit všechny tři díly HG v původních obalech anglicky
23) Naučit se trochu fotit
24) Jet na dobu delší jak 2 týdny do zahraničí 
25) Dostat se na vysokou, na kterou chci


Je jich 25, zatím. Uvidíme jestli se wishlist do budoucna zvětší, ale budu se snažit plnit to, co jsem si sem v tuhle chvíli napsala. A co vy? Už jste si sepsali svůj wishlist bláznivých i normálních přání? :)

Vaše Maysilee <3


4 komentáře:

  1. Ten první cíl máme společný :) Budu ti držet palce! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale Kiwi, prečo nechceš napríklad Barbie Bellu? :D Alebo Mulan? :D Nie, ty proste chceš tú polo-rybu :D

    OdpovědětVymazat